Hur gammal är datorn?

Pris7000-
Hur gammal är den? Verkar vara från2015.

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för din fråga.

    Har du möjlighet att länka mig vilken produkt du kikar på, alternativt skicka mig artikel nummer så ska jag kika på detta.
    Felix Teamleader
  • Hp zbook-15-g3-23. 9200.-nedsatt 23% 6995.- win 10pro.
    Tittade på Hp att modellen är från 2015.
    &Cirka -10 i lager ,igår.
     // AndersAhlqvist
  • Den du frågar om verkar vara slutsåld.

    Finns det något annat vi kan hjälpa dig med?
    Felix Teamleader
  • Hej Felix, det var ju synd.
    Kan jag se hur gammal den är I er information?
    För mig är det väsentligt om den är som det verkade 7år,
    eller som det står i sammandraget På hemsidan ”Allt” är mellan nytt och tre år.

    Nån liknande?
    Usb-c,rj45,vga.
    win10 pro.
    tack på förhand// Anders

  • Vi kan inte garantera exakt hur gammal enheten är men det vi brukar kolla på är processorn och vilken generation den är i. t.ex. i5-8 innebär att den är i 8:e generationen, och i5-7 innebär 7:e generationen och så vidare. Så kolla på siffran efter bindestrecket 8:e generationene kom i slutet på 2017 början på 2018.
    7:e kom i slutet på 2016 och början på 2017.

    Du har exakt samma modell dock inte till samma pris.

    Typ denna - https://shop.inrego.se/barbara/hp-zbook-15-g3-33
    Felix Teamleader
  • INTEL XEON E3-1505M V5 2.8 GHz 32 GB 480 GB SSD 15.6" 1920 x 1080
    Hp zbook 15 G3 ,6999.-

    Hej igen Felix!
    Då har modellen återkommit.
    Hur gammal är denna?
    ( är inte med på I7 år 2017, motsv i detta fallet)
    kan man kika på batteriet,brukar ha datummärkning?
    // Anders

  • Hej igen Anders,

    Om du kan skicka mig artikelnummer eller en länk till datorn du kikar på så ska jag kolla upp detta. Vi har mång olika enheter av samma modell, så för att jag ska kunna hjälpa dig behöver jag ett artikelnummer.
    Felix Teamleader
  • Hej Felix, jag förstår.
    Du sitter inte på plats då?
    Nr: 11001000981.
    Tack på förhand. Och nåt tel nr för att prata med en levande människa är inte att tänka på? Ens när man försöker köpa hos er.
    // AndersAhlqvist
  • Hej Anders,

    Tack för det 😀

    Efter lite research hittar jag att denna modellen av processor släpptes 09/01/2015, så vi får anta att den är från 2015. Det pendlar mellan slutet på 2015 början på 2016.

    Vi har en telefonlinje för företags kunder. Men vill du bli uppringd kan jag självklart lösa detta.
    Felix Teamleader
  • Hej Felix !
    Tihi, Vassego 🤗
    Ok, då gör vi så framöver.
    Jag shopar en sådan ,så hoppas vi på det bästa.
    Tack för hjälpen så här långt.
    Förstår nu att det inte bara var för dig att gå ut på lagret och titta irl..
    Ha en go helg!
    // AndersAhlqvist
  • Toppen Anders!

    Ingen fara alls.
    Nej det är två helt olika byggnader, jag jobbar på kontor och sitter inte på vårt lager tyvärr.

    Önskar dig en skön helg! 😀
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.