Varför fungerar inte min rabattkod?

Jag har fått en rabattkod, men när jag fyller i den så fungerar det inte. Vad är fel?
Maja

Kommentarer

  • Hej Maja,

    Det kan finnas flera orsaker till att rabattkoden inte fungerar.
    Börja med att kontrollera att:
    • du har skrivit in rätt kod, rabattkoden innehåller både stora och små bokstäver samt siffror. Säkerställ att det stämmer
    • du inte fått med något mellanslag före eller efter rabattkoden.
    • rabattkoden är giltig. Rabattkoden du får på ditt första köp om du registrerar dig som Odlarvän och prenumerant är giltig i 48 timmar.
    • din order stämmer överens med villkoren för rabatten, till exempel om rabattkoden endast ger fri frakt vid beställning av enbart fröer.

    Rabatter kan inte kombineras med varandra.

    Kontakta kundservice om du fortfarande har problem med din rabattkod.
    Johanna Kundservice