Varför får jag inte frifrakt med min rabattkod?

Jag har fått en rabattkod som ska ge mig fri frakt, men jag får ändå frakt på min order. Varför fungerar det inte?
Billy

Kommentarer

  • Hej Billy,

    Det kan finnas flera orsaker till att rabattkoden inte ger dig fri frakt.
    Börja med att kontrollera att:
    • rabattkoden är giltig. Giltighetstid finner du längst ned där du fått koden.
    • att din order stämmer överens med villkoren för rabatten, till exempel om rabattkoden endast ger fri frakt vid beställning av enbart fröer och transportsätt Postnord brev.

    Rabatter kan inte kombineras med varandra.

    Kontakta kundservice om du fortfarande har problem med din rabattkod.
    Johanna Kundservice