Vad kan man plantera för att få sugar snaps?

Hej

Vilka sorters ärtor liknar mest de man köper i butik som kallas salladsärtor/suger snaps? Har ni något liknande i ert sortiment?
Cindy

Kommentarer

  • Hej Cindy,

    Det är ju otroligt gott att äta sockerärt speciellt när man odlat dem själv.
    Det är främst sockerärt som man köper i affären och du finner dessa här

    Lycka till med din odling, hoppas du får njuta av många sockerärtor
    Johanna Kundservice