Vad innehåller adventskalendern?

Vilken härlig adventskalender, jag älskar att odla blommor så jag funderar på om detta är något för mig och jag vill också gärna veta mer om vilka fröer och tillbehör som den innehåller?

Emelie

Kommentarer

  • Hej Emelie,

    Jag visst är adventskalendern fin och den är sprängfylld med odlingsglädje!
    Under hela december hittar du växande överraskningar i en vacker låda med luckor som blir fina förvaringsaskar för fröpåsar under nästa säsong.
    Kalendern innehåller såklart massor av fröer för alla odlare och även några tillbehör för nästa säsong. Du får också limiterade fröutgåvor – helt unika sorter bara för adventskalendern.

    Vi släpper ett begränsat antal kalendrar och en kan bli din för endast 1299 kr inklusive frakt.

    Hoppas att kalendern ger dig mycket odlarglädje!

    Hälsningar
    Jessica