Vad gäller när det står "på väg in" på en artikel?

Hej!

Jag sitter och ska göra en beställning hos er. På en del artiklar står det "på väg in" och på en annan sort som jag tänkt köpa står det "tillfälligt slut", går det att beställa dessa sorter ändå? Restnoteras dessa artiklar?
Jacob

Kommentarer

  • Hej Jacob!

    Du kan beställa artiklar som har lagerstatusen "På väg in".
    Vi restnoterar inga artiklar då du tyvärr inte kan beställa artiklar med lagerstatus ”Tillfälligt slut”, "Slut för säsongen" eller ”Slutsåld”).Om du inte kan beställa en artikel kan du bevaka artikeln. När du bevakar en artikel får du ett e-post när du kan beställa artikeln igen.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice