Vad är det för skillnad på C12L och ett C24L?

Hej!
Jag ska nu köpa ett bevattningssystem och undrar vad det är för skillnad på de två soldrivna bevattningssystemen C12L och C24L som ni säljer?
Torleif

Kommentarer

  • Hej Torleif!

    Så roligt att du funderar på att köpa ett bevattningssystem. Det kommer du få mycket glädje av. Du slipper då springa runt med en tung vattenkanna.

    Skillnaden mellan de två C12L och C24L är att solcellspanelen är dubbelt så stor på C24L och gör att den laddar batterierna dubbelt så mycket som C12L. C24L ger dubbelt så stor vattenkapacitet.

    Har du ett mindre växthus (6m2) eller ett mindre antal krukor som du önskar solcellsdriven bevattning till så är min rekommendation det mindre systemet C12L. Har du däremot ett lite större växthus eller lite mer odlingar så rekommenderar jag C24L.

    Jag önskar dig lycka till med ditt val av bevattningssystem.
    Maria Kundservice