Sparas mina personuppgifter?

Hej!

Om jag gör en beställning hos er, hur hanteras då mina personuppgifter?
Milica

Kommentarer

  • Hej Milica!

    När du genomför din beställning innebär det att du samtycker till att dina uppgifter lagras i vårt kundregister för att kunna behandla din order och kommande köp, underlätta vid frågor, samt för utskick av erbjudanden från oss eller våra samarbetspartners. Du kan när som helst ta tillbaka ditt samtycke till att få utskick från oss, ta del av de sparade uppgifterna, ändra dem eller be att få dem raderade. Dina uppgifter skyddas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR).
    Spara kundnumret som du får vid första köptillfället, för att underlätta vid senare kontakt med oss.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )