Mitt bevattningssystem startar inte, vad är det för fel?

Hej!

Jag har nu plockat upp mitt system efter vinterförvaringen men det händer inget när jag startar systemet. Det är uppsatt precis som förra säsongen. Har jag någon garanti kvar om det skulle vara fel på mitt bevattningssystem?
Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas!

    Så tråkigt att ditt system inte vill igång efter vinterförvaringen.
    Det kan bero på batterierna. Du kan behöva ladda batterierna i en konventionell laddare i 20 till 30 minuter för att väcka igång dem. Alternativt köpa nya batterier kontrollera så du får rätt storlek. Det ska vara (AA/LR6) och styrka (1200-1300mAh, 1,2 V) du kan beställa dem från oss artikelnummer 57001.

    Hoppas nu att ditt bevattningssystem fungerar som avsett.
    Maria Kundservice
    (Uppdaterad )