Levererar ni till Norge?

Hej

Jag undrar om det går att beställa från www.impecta.se och få leverans till Norge?
Truls

Kommentarer

  • Hej Truls,

    Sedan början av 2022 kan du som bor i Norge köpa Impecta Fröhandels kvalitetsfröer direkt i Norge på www.impecta.no och slippa krångel med import!
    Det ger också kortare leveranstid och såväl webbutik som kundservice på norska. För att vi ska kunna ge så god service som möjligt till våra kunder på alla marknader är det inte längre möjligt att beställa till Norge på www.impecta.se.
    Vi hälsar alla kunder i Norge - gamla som nya - välkommen till www.impecta.no!

    Maria Kundservice