Kan jag lägga till artiklar på min order?

Hej!

Jag har precis skickat in en order, men har kommit på att jag glömde beställa en artikel. Hur ska jag göra? Går det att ändra beställningen i efterhand?
Pontus

Kommentarer

  • Hej Pontus!

    Vad roligt att du gjort en beställning hos oss.
    Tyvärr kan vi inte lägga till något på din order eftersom vi inte kan höja orderns värde.
    Om du kontaktar oss kan vi makulera din order, så att du kan göra en ny beställning som är komplett.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )