Kan ni hjälpa till att sätta ihop ett bevattningssystem?

Hej!

Vi har ett ganska stort trädgårdsland som vi skulle vilja ha soldrivet bevattningssystem till.
Skulle ni kunna hjälpa oss att sätta ihop de delar vi behöver?
Catja

Kommentarer

  • Hej Catja,

    Vad härligt med ett stort trädgårdsland att få njuta av.

    Vi projekterar inte bevattningssystem, men
    vi rekommenderar dig att alltid börja med själva grundpaketet för att sedan bygga på och utveckla bevattningssystemet.
    Ett stort trädgårdsland kan kräva fler enheter om det är mycket land som ska bevattnas.

    Vid odling i pallkragar kan en droppslang vara att rekommendera.
    Vid odling i krukor kan man behöva komplettera med utbyggnadspaketet med droppmunstycken.
    Vid odling i ett trädgårdsland fungerar bevattningsslangen då den är 25 meter och kan dras runt i landet.

    Notera att du inte kan använda alla utbyggnadspaket till en enhet utan en enhet klarar av ett utbyggnadspaket.

    Lycka till med odlingarna och bevattningen
    Johanna Kundservice