Kan man köpa presentkort hos er? Kan man få det digitalt?

Hej!

Jag tänkte köpa presentkort till en vän som bor i en annan del av Sverige.
Går det att få det skickat digitalt? Eller kommer det skickas ett fysiskt kort till mig?
Måns

Kommentarer

  • Hej Måns!

    Ja, det går bra att skicka presentkort till en vän. Presentkortet finns att hämta digitalt på "Mina sidor" och skickas inte till dig fysiskt. Om du inte redan är kund kommer du att få ett välkomstmejl med inloggningsuppgifter för att komma åt ditt presentkort. Du kan välja att skriva ut presentkortet eller så går det bra att skicka koden till din vän eller bifoga presentkortet som PDF. Presentkortet är giltigt i fem år från inköpsdatum.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )