Kan man få rabatt om man är en ny kund?

Hej,

Jag funderar på att handla från er, kan man få någon rabatt om man är ny kund?
Bo

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Om du registrerar dig som Odlarvän och prenumerant får du 10 % i rabatt på ditt första köp.

    Den rabattkod du får då är giltig i 48 timmar.

    Kontrollera om din rabattkod kommit i din skräppost om du inte mottagit någon kod. Det kan ta några minuter innan rabattkoden kommer till din inkorg.

    Kontakta kundservice om du fortfarande problem med din rabattkod.

    Johanna Kundservice