Kan jag handla på faktura som företagskund?

Hej!

Vi skulle vilja handla på faktura via vårt företag.
Är det möjligt?
Josef

Kommentarer

  • Hej Josef,

    Vad roligt att du är intresserad av vårt sortiment.

    Du kan handla som företagskund hos oss. När du kommer till kassan kan du välja om du vill genomföra köpet som privatperson eller som företagskund.

    Handlar du via en kommun ber vi dig skicka in din order till oss via mejl till info@impecta.se tillsammans med faktureringsuppgifter, leveransadress samt artikelnummer och antal.

    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )