Jag har inte hunnit hämta ut min försändelse. Behöver jag betala?

Hej!

Jag köpte en inomhusdrivbänk hos er. Tyvärr hann jag inte hämta ut paketet då jag var bortrest. Kostar det att få försändelsen skickad på nytt?
Leia

Kommentarer

  • Hej Leia!

    Om du inte hämtat ut ditt paket tillkommer det en kostnad för dig.
    Paketleverans som skickats från oss måste alltid hämtas ut, även om du avser att returnera försändelsen. För outhämtad försändelse debiterar vi en avgift på upp till 250 SEK för att täcka våra kostnader.
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )