Jag har ett stort trädgårdsland som jag vill ha bevattning till. Vilket system ska jag välja?

Hej!

Mitt trädgårdsland är ca 25 * 50 meter där jag har olika bäddar med grönsaker och blommor. Jag har några pallkragar med fiberduk över som jag även vill att det ska vattnas. Jag har tillgång till vattenslang idag men vill inte passa vattningen varje dag.

Sven

Kommentarer

  • Hej Sven!

    Så härligt att du har ett stort trädgårdsland.

    Min rekommendation är att du köper ett av våra trycksatta bevattningssystem.

    Trycksatt bevattningssystem startpaket 4 kombokan kopplas direkt till trycksatt vatten. Sparar vatten, ger långsam bevattning och sparar tid. Jämn bevattning ger dessutom finare och friskare plantor. Startpaket innehåller flera olika bevattningsmunstycken som passar till olika odlingar. Detta system kan du även bygga ut så att det passar ditt trädgårdsland. Med detta system kan du kombinera droppspjut och cirkelspridare för att få kunna anpassa vattning efter dina växter.

    Du kan även köpa till en timer och då behöver man inte ha koll på bevattningen, den hittar du här

    Stort lycka till med ditt trädgårdsland!
    Maria Kundservice
    (Uppdaterad )