Jag har beställt för mer än 300 kronor, varför blir min order inte fraktfri?

Ordervärdet på min order är över 300 kronor, men jag får ändå en fraktkostnad. Varför är det så?
Karl

Kommentarer

  • Hej Karl,

    Vi skickar alla fröorder över 300 kronor fraktfritt om du väljer ej spårbart med Postnord.
    Önskar du få din leverans spårbar med Early Bird så tillkommer fraktkostnad även om du bara handlar fröer.
    Om du har beställt tillbehör, lök, dahlia eller potatis så till kommer frakt.
    Hur stor frakten blir påverkas av paketets storlek och du kan ser fraktkostnaden i kassan.

    Johanna Kundservice