Hur loggar jag in på mina sidor? Mitt kundnummer fungerar inte

Hej!

Jag har försökt logga in på mina sidor för att kunna följa min order. Jag har testat att logga in med mitt kundnummer, men det fungerar inte. Klickar jag på glömt lösenord får jag ingen länk skickad till min e-postadress.
Bertil

Kommentarer

  • Hej Bertil!

    1. För att logga in på dina sidor går du in på www.impecta.se

    2. Klicka på ikonen till höger med en figur så du får fram rutan "logga in" där du skriver in dina uppgifter.
    3. Skriv in ditt användarnamn som är din e-postadress samt ditt lösenord.
    4. Klicka på "glömt lösenord" om du inte har ett lösenord. Du får nu en länk skickad till din e-postadress. Länken är endast giltig i 24 timmar från det att du fått den.
    5. Logga in på din mejl och följ instruktionerna för glömt lösenord.
    6. Om du fortfarande inte kommer in, vänligen mejla till info@impecta.se för vidare hjälp.
    Har du handlat utan att vara inloggad vid flera tillfällen kan det ha skapats flera kundnummer, vilket kan orsaka problem vid inloggning.

    Önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )