Hur lång är leveranstiden?

Hej!
När kan jag förvänta mig att min beställning kommer fram till mig?
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Vi skickar normalt din order från oss inom 1-2 vardagar efter att vi mottagit den.

    Du kan se orderns status om du loggar in på "Mina sidor" i webbutiken.

    När vi skickat din order uppdateras orderstatusen från ”mottagen” till ”skickad”.

    Transportörernas hanteringstid är normalt 1 vardag inom Sverige, men ibland kan det ta längre tid. Transporttiden kan också påverkas av hur ofta transportören delar ut brev och paket.
    I övriga Norden är försändelsen i regel framme inom 2-4 vardagar. Är det en försändelse som måste förtullas (utanför EU:s momsområde), kan den hanteringen för brevleveranser ta cirka 2-3 veckor. Paketleveranser tullbehandlas som regel betydligt fortare.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice