Hur får jag mitt presentkort

Hej
Jag har köpt ett presentkort i webbshopen och jag undrar om jag får det digitalt eller om det skickas fysiskt till mig.
Fia

Kommentarer

  • Hej Fia,

    Presentkortet finns att hämta digitalt på "Mina sidor" och skickas inte till dig fysiskt.

    Om du inte redan är kund kommer du att få ett välkomstmejl med inloggningsuppgifter för att komma åt ditt presentkort.

    Du kan välja att skriva ut presentkortet eller så går det bra att skicka koden till din vän eller bifoga presentkortet som PDF.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice