Hur får jag dit trycksatt bevattning tillsammans med vattenslangen?

Hej,
Hur kopplar jag in “Bevattningssystem Trycksatt Startpaket 4 kombo” med min vattenslang, då jag tar vatten från kran tillfälligt och använder mig av en vanlig sprinkler till trädgården ibland?

Med vänlig hälsning
Aila

Kommentarer

  • Hej Aila,

    Om du använder din vattenslang tillsammans med någon form av “snabbkoppling”, så lossar du bara på snabbkopplingen från din vattenslang och monterar ihop vattenslangen tillsammans med första slanganslutningen, där vatten går in i ditt trycksatta system.

    Slanganslutningen, rödmarkeringen där vattenslang ska in.

    Önskar dig en fin dag,

    Sari