Har ni någon rabattkod?

Hej!

Jag undrar om ni har någon rabatt eller erbjuder rabatt vid större köp?
Sima

Kommentarer

  • Hej Sima!

    Vi lämnar inga generella rabatter. Däremot kan vi offerera rabatterade priser på enskilda stora order efter bedömning. Kontakta oss om du ska beställa stora volymer (minst 5 000 kronor).

    Det bästa och enklaste sättet att ta del av våra erbjudanden och rabatter är att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Det gör du enkelt genom att ange din e-postadress på vår hemsida under rubriken ”Nyhetsbrev”.
    Våra nyhetsbrev kommer ut regelbundet och genom en prenumeration riskerar du inte att missa något av de erbjudanden som de innehåller. Ett annat sätt är att följa oss på Facebook. Även där lägger vi ut nyheter och erbjudanden regelbundet. Vi har rabattavtal med flertalet trädgårds- och odlingsorganisationer. Kontakta din organisation för mer information om hur du kan utnyttja eventuellt avtal.
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )