Varför ser droppmunstyckena olika ut?

Hej,

Jag har köpt en solcellsdriven bevattning av er där det saknades droppmunstycken.

Nu när jag fick droppmunstyckena som saknades, så ser dom inte alls likadana ut?!

Dom jag fick med i solcellsbevattningen är runda, men dessa jag fick nu är mer rektangulära.
Har jag fått rätt munstycken?

Med vänliga hälsningar
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda,
    Tack för att du kontaktar oss.

    Droppmunstyckena du fick som inte ser likadana ut, är en nyare variant av droppmunstyckena.
    Droppmunstyckena som du har fått, hittar du här Droppmunstycke ver.2

    Dessa är fortfarande kompatibla tillsammans med dom gamla droppmunstyckena som medföljde i ditt solcellsbevattnings kit.
    Se bara till att du installerar dessa på rätt sätt, annars sprutar det vatten ur dom.

    Nya droppmunstyckena

    Gamla droppmunstyckena

    Sari