Kan man ändra leveransadress?

Hej!

Jag tänkte göra en beställning hos er som ska vara en present.
Kan jag få leveransen skickad till en annan adress än fakturaadressen?
Miki

Kommentarer

  • Hej Miki!

    Ja, det går utmärkt i de flesta fall. Du anger separata faktura- och leveransadresser i kassan i webbutiken. Skickar du däremot din beställning per e-post, post, eller lämnar den per telefon, kan vi endast leverera till din folkbokföringsadress.

    Jag önskar dig en fin dag
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )