Til seneste kommentar

Vanningssystemet mitt vil ikke starte, hva er galt?

Hei!

Jeg har nå hentet systemet mitt etter vinterlagring, men ingenting skjer når jeg starter systemet. Det er satt opp helt likt som forrige sesong. Har jeg noen garanti igjen hvis det er en feil med vanningssystemet mitt?
Lukas

Kommentarer

  • Hei Lukas!

    Så trist at systemet ditt ikke starter etter vinterlagring. Det kan være på grunn av batteriene. Du må kanskje lade det i en vanlig lader i 20 til 30 minutter for å vekke dem. Alternativt kjøp nye batterier, sjekk for å sikre at du får riktig størrelse. Det skal være (AA/LR6) og styrke (1200-1300mAh, 1,2 V), og du kan bestille dem fra oss varenummer 57001.

    Håper nå vanningssystemet ditt fungerer etter hensikten.
    Johanna

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.