Kan man kjøpe gavekort av dere? Kan du få det digitalt?

Hei!
Jeg tenkte å kjøpe et gavekort til en venn som bor i en annen del av Sverige.
Er det mulig å få det sendt digitalt? Eller vil et fysisk kort bli sendt til meg?
Gerd

Kommentarer

  • Hei Gerd!

    Ja, det går fint å sende et gavekort til en venn. Gavekortet kan lastes ned digitalt på “Mine sider” og vil ikke bli sendt til deg fysisk. Hvis du ikke allerede er kunde, vil du motta en velkomstmail med påloggingsinformasjon for å få tilgang til gavekortet ditt. Du kan velge å skrive ut gavekortet eller du kan sende koden til vennen din eller legge ved gavekortet som PDF.

    Jeg ønsker deg en fin dag