Kan jeg legge til varer i bestillingen min?

Hei!

Jeg sendte nettopp inn en bestilling, men innså at jeg glemte å bestille en vare. Hva bør jeg gjøre? Er det mulig å endre bestillingen i etterkant?
Haldora

Kommentarer

  • Hei Haldora!

    Så hyggelig at du la inn en bestilling hos oss.
    Vi kan dessverre ikke legge til noe i bestillingen din fordi vi ikke kan øke verdien på bestillingen.
    Hvis du kontakter oss, kan vi kansellere bestillingen din, slik at du kan legge inn en ny bestilling.

    Jeg ønsker deg en fin dag