Kan dere endre leveringsadressen?

Hei!

Jeg tenkte på å legge inn en bestilling hos dere som skal være en gave.
Kan jeg få leveransen sendt til en annen adresse enn fakturaadressen?
Bork

Kommentarer

  • Hei Bork!

    Ja, det fungerer utmerket i de fleste tilfeller. Du oppgir egne faktura- og leveringsadresser i kassen i nettbutikken. Legger du derimot inn bestillingen din på e-post, post, eller legger igjen den på telefon, kan vi kun levere til din registrerte adresse.

    Jeg ønsker deg en fin dag