Jeg har problemer med jordlopper. Hvordan kan jeg bli kvitt disse?

Hei!
Jeg har meitemark. Hva burde jeg gjøre?
De ser ut til å være vanskelige å bli kvitt.
Iben

Kommentarer

  • Hei Iben!

    Lopper er en plage.
    Den beste beskyttelsen er å dyrke med netting. Loppene liker ikke aske, så har du tilgang på treaske kan du strø det over planten. De liker heller ikke vann, så du kan prøve å skylle mye vann rundt planten. Om kvelden blir loppene sløve – da kan du ta et rykk og plukke dem og knuse dem.

    Ha en fin dag og lykke til med loppejakten