Jeg har ikke fått tid til å hente sendingen min. Må jeg betale?

Hei!

Jeg kjøpte en innendørs drivbenk av dere. Jeg hadde dessverre ikke tid til å hente pakken da jeg var bortreist. Koster det å få forsendelsen sendt på nytt?
Grethe

Kommentarer

  • Hei Grethe!

    Hvis du ikke har hentet pakken din, vil det bli en kostnad for deg.
    Du må hente pakker fra oss selv om du har tenkt å returnere forsendelsen. For uavhentede forsendelser tar vi et gebyr på opptil 250 SEK for å dekke kostnadene våre.