Hvordan går jeg frem hvis jeg vil bruke 3 for 2?

Hei!

Jeg har mottatt en e-post om at dere har en kampanje på 3 for 2 på nettstedet ditt.
Men når jeg kommer til kassen går det ikke gjennom, alle varer har ordinær pris.
Hva går galt?
Anrid

Kommentarer

  • Hei Anrid,

    Takk for at du kontaktet oss.

    3 for 2 gjelder på kun utvalgte varianter.
    Når du klikker på den respektive kampanjen, ser du hvilke varianter som inngår i 3 for 2.
    Du kan dessverre ikke kombinere ulike kampanjer med hverandre. Har du gjort det vil ordinær pris stå i kassen.

    Jeg ønsker deg en fin dag og lykke til med dyrkingen