Hvordan bruker jeg påskebonusen min?

Hei!

Jeg ser at du har fri frakt og tilbyr bonusfrø for 1 krone.
Hvordan legger jeg frøposen i handlekurven?
Arne

Kommentarer

  • Hei Arne,

    Takk for at du kontakter oss og så hyggelig at du ønsker å ta del i vårt påsketilbud

    Påskebonus for 1 kr kjøpes i kassen, ikke på produktsiden.

    Når du er ferdig med bestillingen din og går til kassen. Kommer til handlekurven din. Under overskriften “Fullfør din bestilling” velger du din påskebonus. Klikk på nedtrekkslisten der det står “velg påskebonus for 1 kr” og velg en av artene som vises der. Klikk deretter på legg til.
    Merk at hvis du klikker deg ut av kassen eller oppdaterer handlekurven, vil posen falle bort og må legges til igjen. Se bildet under der du velger bonusposen.

    Gratis frakt gjelder hele sortimentet 13.–18. april, inkludert stort tilbehør, for frakt til alle adresser innenfor Sverige. Helt uten forbehold eller krav til minimum bestillingsbeløp. Kunder i utlandet får gratis frakt så lenge bestillingen kun inneholder frø og småtilbehør. For større tilbehør kommer vanlige fraktkostnader i tillegg.

    Ønsker deg en fin dag og god påske