Hvor ofte må jeg bytte batteriene i vanningssystemet mitt?

Hei!

Jeg har et solcelledrevet vanningssystem som jeg nå har hatt i 2 år. Spørsmålet mitt er når må jeg bytte ut batteriene i enheten min?
Eva

Kommentarer

  • Hei Eva!

    Normalt varer batteriene minst én sesong, ofte to. Hvis det nå er din andre sesong du skal bruke systemet ditt, er det godt mulig at batteriene holder. Ved langvarig fravær (f.eks. ferietur), når batteriene er eldre enn ett år, anbefaler vi å installere nye batterier på forhånd, for å være på den sikre siden. Når du er tilbake og kan overvåke systemet oftere, kan du bytte tilbake til de gamle batteriene. Nye batterier 57001 kan bestilles direkte på vår nettside.