Til seneste kommentar

Hvor finner jeg prisene for frøkatalogen?

Hei!

Jeg har mottatt den fine frøkatalogen din.
Det står kun prisgruppe under hver artikkel, hvor finner jeg prisene?
Bodil

Kommentarer

  • Hei Bodil,

    Selvfølgelig er det herlig at en katalog full av sommer faller ned i postkassen på de mørkere dagene i året.

    0............................................................................19,00 NOK
    A............................................................................30,00 NOK
    B............................................................................42,00 NOK
    C............................................................................52,00 NOK
    D............................................................................57,00 NOK
    E............................................................................63,00 NOK
    F............................................................................68,00 NOK
    G............................................................................87,00 NOK

    Håper du finner mye inspirasjon for de kommende vekstsesongene
    Johanna

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.