Hva med når det står “kommer inn” på en artikkel?

Hei!

Jeg er i ferd med å legge inn en bestilling hos deg. På noen varer står det “På vei inn” og på en annen sort som jeg hadde tenkt å kjøpe står det “midlertidig utsolgt”, er det fortsatt mulig å bestille disse variantene? Er disse elementene på listen?
Bodvar

Kommentarer

  • Hei Bodvar!

    Du kan bestille varer som har lagerstatus “På vei inn”.
    Vi restnoterer ingen varer som gjør at du dessverre ikke kan bestille varer med lagerstatus “Midlertidig utsolgt”, “Sesongslutt” eller “Utsolgt”). Hvis du ikke kan bestille en vare, kan du overvåke varen. Når du overvåker en vare, vil du motta en e-post når du kan bestille varen på nytt.

    Jeg ønsker deg en fin dag