Hva kan du plante for å få sukkererter?

Hallo

Hva slags erter ligner mest på de du kjøper i butikker som heter sukkererter? Har dere noe lignende i sortimentet deres?
Idun

Kommentarer

  • Hei Cindy,

    Det er utrolig godt å spise sukkererter, spesielt når du har dyrket dem selv.
    Det er hovedsakelig sukkererter du kjøper i butikken og disse finner du her

    Lykke til med dyrkingen, håper du koser deg med mange sukkererter