Hva er forskjellen mellom C12L og C24L?

Hei!
Jeg skal nå kjøpe et vanningsanlegg og lurer på hva som er forskjellen på de to solcelledrevne vanningsanleggene C12L og C24L som dere selger?
Markus

Kommentarer

  • Hei Markus!

    Så morsomt at du vurderer å kjøpe et vanningsanlegg. Du vil få mye glede ut av det. Du slipper å løpe rundt med en tung vannkanne.

    Forskjellen mellom C12L og C24 L er at solcellepanelet er dobbelt så stort på C24L, som gjør at det lader batteriene dobbelt så fort som C12L. C24L gir dobbelt så stor vannkapasitet.

    Har du et mindre drivhus (6m2) eller et mindre antall potter du ønsker solcelledrevet vanning til, er min anbefaling det mindre systemet C12L. Men har du et litt større drivhus eller noen flere avlinger anbefaler jeg C24L.

    Jeg ønsker deg lykke til med ditt valg av vanningssystem.