Har dere en rabattkode?

Hei!

Jeg lurer på om dere har noen rabatt eller gir rabatt ved større kjøp?
Aud

Kommentarer

  • Hei Aud!

    Vi tilbyr ikke generelle rabatter. Vi kan imidlertid tilby rabatterte priser på individuelle store bestillinger etter vurdering. Kontakt oss hvis du skal bestille store volumer (minst 5000 kroner).

    Den beste og enkleste måten å ta del i våre tilbud og rabatter på er å abonnere på vårt nyhetsbrev. Dette gjør du enkelt ved å skrive inn din e-postadresse på vår nettside under overskriften “Nyhetsbrev”.
    Våre nyhetsbrev kommer ut jevnlig og ved å abonnere risikerer du ikke å gå glipp av noen av tilbudene de inneholder. En annen måte er å følge oss på Facebook. Også der publiserer vi nyheter og tilbud jevnlig. Vi har rabattavtaler med de fleste hage- og dyrkingsorganisasjoner. Kontakt organisasjonen din for mer informasjon om hvordan du kan bruke en avtale.