Er mine personopplysninger lagret?

Hei!

Hvis jeg legger inn en bestilling hos deg, hvordan håndteres mine personopplysninger?
Gry

Kommentarer

  • Hei Gry!

    Når du fullfører bestillingen din, betyr det at du samtykker i at dine data lagres i vårt kunderegister for å kunne behandle din bestilling og fremtidige kjøp, forenkle spørsmål og for utsendelse av tilbud fra oss eller våre samarbeidspartnere. Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke til å motta utsendelser fra oss, få tilgang til de lagrede opplysningene, endre dem eller be om å få dem slettet. Dine data er beskyttet i henhold til General Data Protection Regulation (GDPR).
    Ta vare på kundenummeret du mottar ved første kjøp for å gjøre senere kommunikasjon med oss enklere.

    Jeg ønsker deg en fin dag