Bladene på tomatplanten min ser annerledes ut. Er noe galt?

Hei!
Jeg har plantet frø til Bifftomat Brandywine og fått fine planter, men bladene ser ikke helt ut som bladene til tomatplanter vanligvis gjør. Er det faktisk tomat jeg har plukket opp eller er det noe annet?
Ingolf

Kommentarer

  • Hei Ingolf!

    Bifftomaten Brandywine er en kjempegod tomat. Så gøy at du prøver å dyrke den.
    Bladene på planten ser litt annerledes ut sammenlignet med andre tomatvarianter. De er mer som et potetblad, det blir derfor omtalt som potetblad.

    Fortsett å ta vare på Brandywine-plantene dine, du vil ha store fine bifftomater til sommeren.