Wisconsin

Hej, jag söker Wisconsin mittdel, grå/svart. Finns den kvar i sortimentet? Med vänlig hälsning, Jessika
Jessika

Kommentarer

  • Wisconsin säljs endast hos vår återförsäljare Trademax/Bygghemma, vänligen kontakta dem vid frågor gällande lagerstatus och leveranstider.
    Amanda
  • Tack för ert svar. Vad är det för skillnad på Madison och Wisconsin?
    Jessika
  • Madison är något kraftigare i stommen, och har även andra dynor med bättre kvalité.
    Amanda