Wisconsin dynset

Hej
Har köpt nya dynset till hörndel via trademax! Finns det inte några dynset till mittdel? Skulle behöva sådana också!
Liselotte

Kommentarer

  • Wisconsin är dessvärre inte en produkt vi har i vårt egna sortiment, utan produkten säljs endast hos Bygghemma och Trademax.
    Amanda
  • Det verkar konstigt för dynorna till hörndelen är skickade från er - har precis hämtat dem! Då måste det väl finnas dynset till mittdelen också?

    Liselotte Karlsson Källström
  • Detta är en produkt som endast är framtagen till Trademax och Bygghemma, vi säljer inte produkten själva. Det ska vara möjligt att köpa nya fodral genom dem, men har de inga kvar i lager är dessa dessvärre slut. Vi har dessvärre inga övriga dynor som passar till Wisconsin då produkten endast säljs hos dem.

    Amanda