Vilken dyna / vilka dynor ska jag välja till mina möbler?

Jag har köpt en matgrupp ifrån er och undrar vilka dynor som passar?
Karin Larsson

Kommentarer

  • Vad roligt att du valde en Hillerstorp möbel! Vi har ett flertal olika dynmodeller i vårt sortiment. Vilken dynmodell som passar just din möbel hittar du under varje specifik produkt på vår hemsida. När det gäller dynans tjocklek kan man generellt säga att en dyna med 5 cm tjocklek passar bäst till aluminiummöbler, 8 cm tjocklek passar bäst till trämöbler.
    Amanda