Vi har en solsäng som vi köpt på Plantagen I Borås Den Har artikel nummer 841018

Duken/polyestern på stativet har spruckit sönder ( Bara ett år gammalt, utan våld)
EAN 7319078410189. Nu undrar jag finns det nytt tyg att köpa och lägga på, känns onödigt att slänga hela solstolen. Tacksam för återkoppling.
Richard Gunterberg

Kommentarer

  • Hej, den produkten tillverkades tidigare endast åt Plantagen och den tillverkas inte längre av Hillerstorp. Reklamation & reservdelar hanteras av Plantagen, så du kan kontakta dem för att få hjälp.
    Tommy