Vask af tag til hængesofa.

Hvordan kan man vaske taget til en hængesofa
Jeg har prøvet på 50 grader, men det blev ikke rent. Hvor varmt kan man vaske det?

Jørgen Harder

Kommentarer

  • Hammocktak tvättar man endast för hand i ljummet vatten med ett milt rengöringsmedel, typ Yes diskmedel eller såpa och en mjuk svamp. Gnugga försiktigt med svampen över hela taket och skölj sedan bort med ljummet vatten och låt taket torka, innan man lägger på det igen.
    Adam