Var kan jag köpa 12 DYNA MINIFLOCK 71 mörkblå ifrån. Alla Plantagen i hela Sverige har slut på den.

Idag fick jag ett emailsvar från er angående en fråga om vilka dynor Hillerstorp gör. Jag hittade bland alla dem ovanstående dyna Art nr 71041som jag vill köpa 12 ex av. Finns det någon annan stans än Plantagen där jag kan beställa dessa?? Tacksam för snabbt svar. Mvh Britt Nyström
Britt Nyström

Kommentarer

  • Hej, dyna 71041 är slut på centrallagret och vi kommer tyvärr inte att få ny leverans av den modellen förrän till nästa säsong.
    Tommy