Var finns er utställning eller show room?

Vi har en stor utställning på över 2.500 kvm anslutning till fabriken i Hillerstorp, Småland. Utställningen är tillgänglig för alla återförsäljare. Vi har dock inte försäljning av möblerna i utställningen, de finns på plats för att visa vårt sortiment. Om du är privatkund och vill se och prova våra möbler på en plats nära dig så har vi många återförsäljare runt om i Skandinavien. Alla återförsäljare finns beskrivna på ÅF-kartan med adresser och länkar.

Hillerstorps fabrik och utställning i Småland
Anders Mårtensson

Kommentarer

  • Fabriken och utställningen finns på Brogatan i Hillerstorp, mellan Värnamo och Gnosjö i Småland.
    Anders Mårtensson