Vad är det för skillnad på Luxor och Göteborg?

Jag är intresserad av att köpa en paviljong ifrån er och undrar vad det är för skillnad på Luxor och Göteborg?
Thomas Stenström

Kommentarer

  • Det enda som skiljer dem åt är att tyget på Luxor håller högre kvalitet.
    Amanda
  • Då är alltså aluminium stommen samma på bägge paviljongerna?
    Tore
  • Ja, det är samma stomme av aluminium på dem båda.
    Adam
  • Tack för det👍
    Tore
  • Vi har stommen till mod Göteborg och behöver nytt tak . Passar fästen på Luxor tak den den?
    Marie Jidmar
  • Ja, det gör det, då Göteborg och Luxor är samma paviljong.
    Adam