Utslitna gummisnoddar till Hillerstorp Baden-Baden

Hej! Jag undrar om det finns nya gummisnoddar/gummiband att köpa till Hillerstorps Baden-baden? På mina stolar har gummibanden tappat elasticiteten. Stolarna har stort sentimentalt värde för mig och jag vill inte bara kasta bort dem.
Siv

Kommentarer

  • Hej Siv, vi erbjuder en hel del reservdelar i vår webbshop, men detta är dessvärre ingen del vi har i vårt reservdelssortiment.
    Amanda